Het wordt een warme week en waarschijnlijk ook een warm weekend. De verschillende weermodellen zijn het nog niet helemaal met elkaar eens qua temperatuur, dus dat gaan we zien.

Dit betekent niet dat we ons niet op hitte kunnen voorbereiden.

Dit doen wij:
-Wij hebben dit jaar extra drinkwaterpunten in het park.
-Het Rensenpark staat gelukkig vol met grote bomen, dus veel schaduwplekken.
-Tevens hebben we zelf her en der schaduwdoeken.
-Er staan veel bankjes in het park, waar je even op kunt uitrusten.

-We hebben veel vrijwilligers in het park lopen die bij vragen aangesproken kunnen worden.

Wat kan je zelf doen:
-Smeer je goed in en neem zonnebrand mee.
-Misschien is het handig een handfan of waaier mee te nemen.
-Kleed je niet te warm en kies de soort stof die je draagt goed uit.
-Drink voldoende en denk ook aan je zouten.
-Neem een leeg flesje mee die je kunt vullen met water.
-Voel je je niet goed, meld je dan bij de EHBO.

-Hou jezelf, maar ook een ander in de gaten.

Maar maak je vooral niet te druk, maar geniet op een rustig tempo.
Categorieën: Uncategorized